Populaarne hashtag-kampaania on üleujutanud sotsiaalmeediat alates selle käivitamisest 22. jaanuaril ja seda juhib Suurbritannia heategevus Jo’s Trust, toetades emakakaelavähi all kannatavaid naisi.

“Me mõtlesime, mida me saame teha, et aidata kaasa teadlikkuse loomisele ja mida me saame tagasi anda? “Paljud meie kliendid on öelnud, et neil on ebanormaalne määrdumine ja see oli sorteeritud ja nad olid korras.”

Christina White, kes omab Riley poolt Beautique’d Maidstone’is, Kentis, ilusalong tahtis astuda sammu võrra edasi ja „pakkuda midagi, et proovida ja muuta inimesed mugavamaks.”

Christina käivitas kampaania, sest parlamendiliikmed hakkasid arutama, kas vanuse alandamiseks kutsutakse emakakaela sõeluuringut 25–18.

See tuleb pärast seda, kui nelja-aastane käivitas eelmisel aastal petitsiooni, et „võimaldada kõigil naistel rakkude muutusi avastada ja vähktõve ennetada” ning viidi parlamendi kotta pärast seda, kui sai üle 10 000 allkirja.

Christina ütles: “Ma püüan osaleda paljudes sotsiaalmeedia kampaaniates, kuid ma tahtsin seda sammu edasi minna ja pakkuda midagi, mis püüab inimesi mugavamaks muuta. “Ma tean, et meie tüdrukud leiavad, et see on pisut piinlik, kuid natuke häbelikkust ei ole midagi võrreldes sellega, mis võib juhtuda, kui te häbistate.

“Ma olin õnnelik, kui mina kasvas, rääkis mulle palju sellest, kuid seal on palju noori, kes ei ole nii teadlikud, ma ei usu, et see on põlvkondade jooksul üsna järgitud. Kohtumised on täielikult broneeritud kuni märtsini, kuid Christina valmistub avalikkuse nõudluse tõttu iga päev avama.

0 Comments

Leave a reply

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

*

Log in with your credentials

Forgot your details?